Pokličite 031 402 026!

Nabava

Ja, najbrž so vse prve nabave tako nerodne, kot je bila prva naša. Človek ravno ne ve kje in kako, kaj povedat, kaj vprašat, kje pogledat. Pa se potem vse skupaj zakomplicira, včasih moraš še kak strošek dodatno nosit, ker pač nisi bil dovolj pazljiv.

Že za material se je bilo težko odločit, a ne misliti, da je bilo s tem vsega konec! Kje pa! Pravzaprav se je šele začelo. Iskanje teh materialov po vsem širnem svetu. In pri tem gledati na vsak evro, da ne bi šel po nepotrebnem. Pa da ne bo preveč poštnine. Pa tam moraš dodat carino in davek. Pa tam pošiljajo šele po treh tednih. Pa tam… spet cela kolobocija.

Nabavit smo morali nekaj malega orodja, nekaj malega električarskega materiala in nekaj plastike, to je bilo vse. Nič kaj prav zakompliciranega, dokler seveda ne greš pohajkovat po spletnih trgovinah.

Najprej naše spletne trgovine za tisto orodje in par led diod, trakov in podobnega. Neverjetna uporabniška izkušnja! Vse miga, se blešči, se sveti, a na koncu pri vsakem pride do krute realnosti, ko vse skupaj ni izvedeno, kot bi človek pričakoval. Ko je spletna trgovina pravzaprav Oddelek za odganjanje kupcev. In to uspešen!

Na koncu sem tako hotel kupiti robo v treh spletnih trgovinah. Porazno, porazno!

Pri prvi sploh nisem mogel priti do konca, me je metalo ven in crkovalo po tekočem traku. Pišem na dva naslova elektronske pošte, ki sta navedena nekje na spletni strani. Po tednu dni še ni odgovora. Sem moral zavit v trgovino, nič ne bo s spletom.

Pri dveh drugi sem čakal en dan in pol na predračun, ki naj bi mi ga poslali po emailu. A od nobene spletne trgovine nič. Šele po pošiljanju še enega emaila sem nato zelo hitro dobil predračun. Eni so me izpustili, drugim pa kao ni delala e-pošta. Ojej… dobro gre tole. So se pa potem eni in drugi potrudili in robo odposlali ekspresno hitro!

Sem tako dobil vsaj malo upanja nazaj.

Ampak, če je kdo mislil,  da je tako samo pri nas… Ne, ne, tudi zunaj imajo podobne poslovne prakse.  Zanimive poslovne prakse.

Skušam naročit pri colorFabbu. A, za firmo pa je treba kar email napisat. Huh? No, prav, napišem email. Dva dni kasneje me že malce jezi in pišem na en drug naslov v isti firmi, kaj zdaj in ali sploh kaj prodajajo?! Pa mi napišejo nazaj: ja, vse je ok, smo vam že včeraj poslali robo. Za tole je pa že WTF? bolj primeren…

In res, čez dan že dobimo robo, lepo zapakirano, novo, dišečo. Brez kakega računa ali česa podobnega. Plačat? Ne?

Pa potem vseeno počakam še kak dan in nato le spomnim – super, lepa hvala za poslano, ampak a ni tega treba plačat? “Ja, ja, bomo poslali račun, ampak imamo trenutno ogromno dela in ne gre. Ne skrbite, račun bo sigurno prišel!” se je vrnilo z daljne Nizozemske. Opa. Dobri so, da se upajo v teh časih.

Na koncu je bil edino avstrijec ok, tam sem pa potem jaz zafrknil in moral plačat materiale iz svojega žepa, z davkom vred seveda. To je pa tako, ko pozabiš, da zunaj kupuješ brez davka…

Skratka, noben nakup ni šel brez dodatnih “zanimivosti”. A smo le dočakali vse te naše plastike.

Za colorFabb smo se odločili zaradi njihovega woodFilla in testnega pakiranja. Da ne bi bila poštnina brez veze, pa smo naročili še njihov XT prozorni filament. Hitra dostava, lepo pakiranje, draga poštnina.

blog-4-3

Smo končno le imeli nekaj različnih barv!

blog-4-6

Jah, na tejle sliki smo jih že veliko porabili…

Njihova plastika je dobra, enakih izmer in enakih lastnosti. Nobenih težav pri tiskanju in menjavanju. 

Njihov les woodFill fine pa je zaenkrat edini, s katerim lahko tiskaš s šobo 0.4. Mogoče malo nenatančen, a res diši po lesu! Vsaj pri tisku… Zanimivo!

XTja nismo še dovolj preizkusili, da bi lahko kaj več rekel, prozornost terja posebne izdelke.

blog-4-2

Drugo plastiko pa smo nabavili pri avstrijcu. Poceni in celo brez poštnine. Torej mnogo bolj poceni. Pa je plastika kar ok, zaenkrat brez težav.

blog-4-5

Nabavili smo še “keramiko”, ki pa še ni preizkušena. Tudi ta potrebuje svoj nabor izdelkov, pa še precej draga je.

blog-4-1

Pri orodju pa me je na koncu koncev čakal še udarec, ko je diskontni prodajalec dal naslednji teden ven orodje, ki sem ga prej (cenovno ugodnega) brezuspešno iskal po vsem spletu in ga na koncu poceni kupil v neki trgovini. A da je bil poceni, sem jaz mislil, pri diskotnem prodajalcu je bil še pet evrov ceneje. Ah.

Aleš Kermauner, Simbiont d.o.o.